ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Ισχύει προωθητική ενέργεια της TheAthlete'sFoot σχετικά με τη δυνατότητα ΔΩΡΕΑΝ επιστροφής στα καταστήματα EasyMail. Συσκευάστε τα προς επιστροφή προϊόντα μαζί με το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ. Μεταβείτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Easy Mail και στείλτε το δέμα με χρέωση της The Athlete's Foot στη διεύθυνση:
Πέλικα 35, 15122 Μαρούσι, Αθήνα
Τηλέφωνο: +30 (210) 2806160
1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία Easy Mail.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.theathletesfoot.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Από την στιγμή που η συνεργαζόμενη εταιρεία courier παραλαμβάνει κάθε πακέτο η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να λάβουν χώρα μέχρι την παράδοση του πακέτου στον τελικό παραλήπτη.
Η καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων μπορεί να οφείλεται σε διάφορα γεγονότα, μεταξύ των οποίων αναφέρονται ενδεικτικά είτε γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας, είτε μη διαθεσιμότητα του προϊόντος λόγω εξάντλησης αυτού.
Η ευθύνη για την έγκαιρη επιστροφή των προϊόντων βαραίνει τον καταναλωτή και η εταιρεία δεν φέρει κάποια ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier.
Σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή τηλεφωνικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-2806160 Δευτέρα - Παρασκευή από τις 9 π.μ. έως τις 5 μ.μ. (εκτός αργιών).
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η The Athlete's Foot δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η The Athlete's Foot το παραλαμβάνει εντός 2-3 εργάσιμων ημερών (εκτός περιπτώσεων που η καθυστέρηση παράδοσης προϊόντων μπορεί να οφείλεται σε διάφορα γεγονότα, μεταξύ των οποίων αναφέρονται ενδεικτικά είτε γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας) για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της Easy Mail. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Πέλικα 35, 15122 Μαρούσι, Αθήνα
Τηλέφωνο: +30 (210) 2806160
Η The Athlete's Foot θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected].
1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ
Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.
1.3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:
1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:
Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.
Σημείωση:
Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό, κολάν και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες της The Athlete's Foot υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να σας ενημερώσει για το συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα στο οποίο θα γίνει η επιστροφή.
1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.
Επιτυχημένη εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο
Ηλεκτρονικό δελτίο ειδήσεων ήδη εγγεγραμμένο
Επιτυχημένη εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο
Ηλεκτρονικό δελτίο ειδήσεων ήδη εγγεγραμμένο